ANGLEBERGER, TOM
En Dwight és el penjat de sisè; fa massa coses estranyes, com per exemple portar la mateixa samarreta durant un mes o demanar a la gent que li digui ´Capità Dwight´. És bastant ridícul, sobretot per al Tommy, que seu amb ell cada dia, a l´hora de dinar.Pe